Otsi tooteid




±
WEB-tellimiskeskuse üldised tellimis tingimused

WEB-tellimiskeskuse üldised tellimistingimused


Tellija poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks Moduator  ja  Tellija vahel.

Moduator  nõustub lepinguga, kui ta asub tellimust täitma. 


WEB-tellimiskeskus on mõeldud firmadele (juriidilised isikud)  ja firmade volitatud isikutele (edaspidi nimetatud tellija või ostja) - lihtsustamaks ja kiirendamaks tagavaraosade tellimist ja komplektse valiku tegemist tehnikapoodidesse kaipade tellimisel või firmadel , remondi-  või tootmisvajadusteks ja masinate/seadmete jätkuva töötamise tagamiseks lepinguliste tööde teostuseks .


OLULINE : Web-tellimiskeskuse tellimuse vormistamiseks tutvuge tellimise ja andmete töötlemise  tingimustega ja 

nõustumisel lisage vastavad märked (linnukesed) valikukastis :

(1) olen tutvunud üldiste tellimis-tingimustega;

(2) andmekaitse/andmete töötlemisega;


Tehes märke (linnuke) tingimuste ette:

on tellija kinnitanud, et on lugenud, tutvunud, nõustunud ja teadmiseks võtnud ilma pretensioonideta üldiste tellimis-tingimuste ja andmekaitse/andmete töötlemise info, ning need on tellimuse korral kehtivust alustanud ostu-müügilepingu lahutamatu osa (kuni tellija ei avalda soovi lepingu lõpetamiseks).  


Meie WEB-tellimiskeskonnas leiate tooted liigitatult valdkonna järgi peakategooriatesse, mis omakorda jagunevad alamkategooriateks ja gruppideks, lisaks ka brandide (tootjate)  järgi rühmadeks.


Mõisted :

Moduator AS, Moduator, Moduator-i (kasutatud vastavas käändes) on kasutuses võrdses tähenduses : kauba müüja; kauba omanik; tellimuse täitja; Web-poe omanik.

 

Saades ostukorvis teate :  NB! Teil on ostukorvis tooteid rohkem kui meil hetkel laos. Peale tellimuse kinnitamist võtame teiega ühendust ning lepime tarnes kokku.  See tähendab:  Moduator  informeerib tellijat parimast võimalikust tarne viisist ja tarne ajast esimesel võimalusel, kas telefoni, e-posti teel. 

 Lõppeva/lõppenud  koguse korral võib järeltellimine olla kallim või oluliselt pikema tarneajaga.  Võib esineda juhtumeid, kus antud toodet valmistajatehas enam ei toodeta või toodetakse teistes mõõtudes, teiste omadustega. Moduator ei ole kohustatud lõppeva kogusega toodet lao müügiartiklina asendama, kui selle tarnimine on kulukam või võimatu ja/või selle vajadus on prognoosimatu.


Kui kauba kogus 0 (koguse) märkega,  see võib tähendada, et kaup on :  

1) üldjuhul tellitav ja peaksite küsima tarneaega -  kaupade tarneaeg on tavatingimustes 3-10 tööpäeva (erikaupade tellimisel sõltub  tarneaeg valmistajate/tehaste tingimustest või logistikafirmade optimaalsetest tingimustest).

2) kaup on analoogiliste omadustega laos, kuid teise tootja oma või teiste tähistega.

3) kaup on spetsiifiline või juhuslikult olnud müügivalikus ja selle tellimseks tehakse teie küsimise põhjal eripakkumine.    

Kaubal võib esineda märge, Tellitav,  küsi tarneaega : toode on üldjuhul Moduatori tootevalikus ( ei hoita pidevalt Moduator laos), kuid Tellija huvi korral (ostukorvi lisamisel)  tehakse kliendile tarneaja ja hinna pakkumine ( hind koos lisanduva transpordi kuluga) lepitakse eraldi  kokku pärast  kauba ostukorvi lisamist (selline kaup, mis on harva tellitav või mittetavapärase spetsiifikaga või mittestandartsete parameetritega). 

Kauba kogus :  +10   kaupa on laos koguses üle 10 ühiku, kuid alla 100 ühiku

Kaba kogus :  +100   kaupa on laos koguses üle 100 ühiku


Tulen ise kaubale järgi : Klient saab kauba kätte Moduator kontorist/laost aadressil  

AS MODUATOR

Lustivere tee 12, VÕHMANÕMME küla,

48028 PÕLTSAMAA vald ,  Estonia


*WEB-tellimiskeskuses olevad hinnad ... - on antud eurodes ning ei sisalda Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

Tellimise vormistamisel kuvatakse arvestuslikud kehtivad maksud eraldi ridadega ja arvestatakse lõppsumma maksmiseks koos Eesti Vabariigis kahtiva käibemaksuga.


*WEB-tellimiskeskuses nähtavad  hinnad on lepingulistel- ja püsiklientidel (pärast esmaregistreerimise järgset sidumist) vastavalt neile kehtestatud soodustustele, Moduator ja Kliendi vaheliste lepete alusel. 

Klient, kellel ei ole lepingulist/kokkuleppelist soodustust näeb kehtivat jaehinda!

Moduator omab õigust teha hinnaklassi muudatusi  : 

1) mitte õigeaegselt arvid tasunud firmadel või regulaarsete ostude mittetegemisel tõsta klienti soodushinnalt järgnevasse kõrgemasse hinnaklassi.  

2) püsivate (või suuremate) ostude tegijatel alandada hindasid ühekordselt või soodus hinnaklassi rakendamisega püsivalt. 


*Ostukorvis olevale kauba hinnale lisandub  kauba saatekulu maksumus  (kaalu, mahtu ja kauba eripära arvestavalt) vastavalt tellija valitud saateviisile. 

Saatekulu arvestatakse lähtuvalt transpordi/kullerfirmade hindadest koos paki saatmiseks tehtud tegelike kuludega ja vastav info antakse kliendile kaubatellimise kinnituse/arvega. Moduator võib teha saatekulu soodustusi suurrtellimuste korral märkides seda soodustuse % või 0 saatekuluga. 

Moduator jätab endale õiguse teha kaubajaotusringi sobivusel  tarne oma transpordiga, kui tellimuse eest on tasutud ja see on kiirem kui posti/kuller firma poolt pakutav tarneaeg.


*Kauba leheküljel kuvatavad fotod ja joonised on illustratiivsed ning võivad mõnevõrra erineda kauba tegelikust väljanägemisest.



JUHEND TELLIMISE VORMISTAMISEKS  (olulised punktid, lühidalt)


- Valige sobivad tooted ja lisage need ostukorvi, kui olete tutvunud lisaandmetega ja olete veendunud kauba õiges valikus (mõõtude, tüübi ja kasutusala järgi). Kahtluse korral palun kontrollida kauba tähiste vastavust tootja kataloogidest või võtta ühendust Moduator müügi-esindusega.


- Märkige vajalikud kogused (kontrollige, vajadusel muutke kogust ja/või eemaldage mittesoovitud tooted).


- Valige saatmisviis, tehes valiku antud tarnimisviiside vahel.


- Sisestage ja kontrollige kauba tellija (arve saaja) andmed ja kauba soovitud saamiskoht (kui kauba tellija/maksja ja saaja andmed erinevad) ja märkige saaja telefoninumber kullerile infoks!


- Kinnitage tellimus ja oodake Moduator poolt saadetavat arvet maksmiseks, mis on ühtlasi kinnitus kauba saatmise ettevalmistamisest. 


TELLIMUS EI OLE MAKSE ALUS 

MAKSE ALUS ON SAADETAV ARVE KOOS POSTIKULUGA (või transpordikuluga)

Kaupade eest tasumine toimub Euros( € ).


WEB-tellimiskeskuses sooritatud ostutellimuste töötlemine toimub tellimuste saamise  järjekorras 

täis-tööpäevadel (E-R kella 8.00-18.00 vahel), 

kuid tellitud ja arvega kinnitatud kaubale saab ise järgi tulla (tarneviisi valiku korral: TULEN ISE KAUBALE JÄRELE)  Moduator kontor/lao  lahtiolekuaegadel (kontrollige laupäevast lahtiolekut, sest telveperioodil ja pühade eelselt võib olla suletud). 

    

     WEB-tellimiskeskuses tehtud tellimuse kinnitamine toimub ajalise nihkega ning ostutellimuste töötlemisel võib selguda tellitud koguse võimalik erinevus  laos järele jäänud kogusest. Sellisel juhul on Moduator-il õigus  müügitehingust taganeda või tellijaga kokkuleppel õigus müüa väiksem kogus või asendada teise samaväärse või kokkuleppel erineva kvaliteedi/hinnaga kaubaga. Tellijal ei ole õigus kauba lõppemisel nõuda tellimuse täitmist tellimishetke tingimustel ega võimalike kaudsete kahjude hüvitamist.


Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub, kuid saamaks kindlust kauba täpse tellitud koguse saadavusest antud ajahetkel Moduator laost kinnitab Moduator  tellimiskeskus/ladu iga tellimise järel esimesel võimalusel KAUBA OLEMASOLU MAKSMISEKS ARVE SAATMISEGA, kus on vastavalt tellija valitud saateviisi järgi arvestatud lisanduv kauba saatekulu maksumus (kaalu, mahu ja kauba eripära arvestavalt).

Moduator jätab omale õiguse lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik antud momendil lõppemise tõttu tarnida. Moduator  informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel võimalusel, kas telefoni või e-posti  teel ja pakub välja järeltellimise võmaluse. Kokkuleppe saavutamisel järeltellimuse tingimuste osas (tellimuse täitmise aja ja kontrollitud võimaliku uue  hinna kohta)  tarnib Moduator kauba pikema tarneaja tingimuste kohaselt. 


Kauba tellimisel väljaspoole Eesti Vabariiki antakse tellijale koos  arvega kauba kaal ja pakendi mõõdud, et tellijal oleks võimalik otsida alternatiivset saateviisi (klient tellib kauba ise oma valitud kaubavedajaga/kullerteenuse pakkujaga). Moduator annab kauba üle kliendi määratud kullerfirmale pärast kliendilt taasesitataval viisil saadud infot, mis sisaldab logistikafirma andmeid ja vastavaid saatedokumente ja/või pakikleebiseid.


Euroopa Liidu piirides kauba tellimisel teeb Moduator tellija vajadusel saatekulu pakkumise enda valitud partnerite/kullerite pakkumiste alusel (kuid mitte üle kahe pakkumise).


Kauba tellimisel väljaspoole Eesti Vabariiki ja/või Euroopa liidust väljaspoole, kaubale lisanduvate tollide, maksude ja lisakäitlemise, vormistustasud  kannab tellija enne kauba väljastamist.


Moduatori vastutus kauba saatmise/tarneaja kohta lõppeb kauba üleandmisel kullerile.


Moduator AS ei vastuta kauba saatmisel tehtavate kullerfirmade lisakulude eest kauba väljastamisel või kliendi otsimisel. 


Peale Moduator poolt tellimise kinnitust/ettemaksuarve saatmist on Tellijal  aega 3 kalendripäeva makse tasumiseks. Kaup on broneeritud (ette valmistatud saatmiseks)  tellijale maksimum 3 kalendripäeva (pärast seda läheb kaup uuesti vabamüüki).


Moduator  jätab endale õiguse tellimus tühistada tellijat informeerimata :  neljandal päeval pärast arve saatmist  raha mitte laekumisel ja tellitud  kaubale mitte järgi tulnud kliendil  (Moduator AS tühistab arve ja kaup läheb uuesti vabamüüki).


Kauba eest saab tasuda ka broneerimisaja  jooksul kaubale ise järgi tulles,  sularahas või pangakaartiga. Kaupa väljastatakse ainult tellija poolt volitatud isikule.

Palun teha vastav valik : TULEN ISE KAUBALE JÄRELE , tellimise tegemisel tarneviisi valimisel!


PÄRAST ARVE TELLIJA POOLSET TASUMIST ja RAHA LAEKUMIST (või maksmise kohta maksekorralduse saamist) SAADETAKSE KAUP KOKKULEPITUD SAATMISVIISIGA TELLIJALE . Kaup saadetakse Moduator laost välja üldjuhul samal tööpäeval peale  makse laekumist Moduator arveldusarvele!


Müüjal on õigus WEB-tellimiskeskuses  muuta kaupade hindu sõltuvalt  tootjate poolsetest hinna-muutustest  ja veofirmade  transpordihindade ning tollitariifide, maksude  muutustele. Kauba hilisemal saabumisel lattu odavamalt kui  tellija poolt tellimuse vormistamise hetkel olevast  või  tasutud hinnast -  ei ole tellijal/ostjal õigust  nõuda hinnavahe kompenseerimist või müügitehingu muutmist soodsama hinna  peale.

Moduator Web- Tellimiskeskuse omanikuna jätab omale õiguse lepingust taganeda või kauba väljaandmisega viivitada süsteemivea korral ( näiteks süsteemselt valed  kauba hinnad  ja/või kauba omaduste vale kuvamine).

Tellija on kohustatud andma tellimise vormistamisel õiged andmed tellija firma ja/või paki vastuvõtja kohta, lisaks paki toimetamiseks eksisteerivad telefoninumbrid  ja paki saamise/tellimise koha kohta. Kui eksisteerivad tööpäevadel/tööajal piirangud paki üleandmise aja või territoorjumile sissepääsul, siis peavad need olema taasesitataval viisil esitatud koos tellimisega. 

Valede tellijaandmete või saaja paki mitte vastuvõtmise  korral (kulleri kõnedele, sõnumitele mitte vastamisel)  Moduator ei vastuta tarneaegade viivituse eest, paki kullerfirmalt tagasi saamise (tellimuse mittetäitmise eest),  paki otsimise või saamisega, ümbersuunamisega, tööseisakutega   seotud lisakulude eest.

 Näiteks: Kui tellija on andnud ainult registreerimis aadressi jättes märkimata oma tegevusaadressi või paki saaja tegeliku telefoninumbri,  kuhu soovitaks kaupa saada.

Moduator ei ole kohustatud saatma tellijale kullerfirmadele kauba üleandmise dokumentide koopiaid või paki saate numbreid enne kui on saabunud vastav taasesitatav päring tellija poolt. Moduator ei võta omale kohustust  otsida  saadetud kauba/paki asukohta, kui see on nõuetekohaselt (registreeritud logistikafirma Online keskonnas Ja/või dokumenteeritult) üle antud tellija valitud kullerfirmale. 

 

Tellija firma nime- ja aadressi muutustest teavitada esimesel võimalusel Moduator infonumbril:

+372 7768651 või mob. + 372 5234731,  või kirjutades poltsamaa@moduator..ee 

 

Kauba tellijapoolne vastuvõtmine:

Kaup antakse üle kullerfirma - või Moduator-i poolt vaid ostjale või tema volitatud isikule.  Enne  kauba kättesaamise  allkirjastamist on tellija kohustatud  vaatama (kontrollima) kaup/või  kauba pakend  üle ning pakendi  ja/või kauba kahjustuste korral tehke vastav märge saatedokumentidele . Katkise pakendi ja/või korral on Tellijal (tema esindajal)  võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitada sellest koheselt Moduator  klienditeenindust maili-aadressil : poltsamaa@moduator .ee või  telefonil  +372 5234731 .


Kauba vastuvõtmise järgselt tutvub tellija (esimesel võimalusel) kaubaga ning  teavitab võimalikest puudustest Moduatorit taasesitataval viisil viivitamatult.

Puuduste mitte esitamisel (taasesesitataval viisil) koheselt, (kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul kauba saatmisest) loetakse kaup pretensioonideta  üleantuks. 

Kauba tagastamisel 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest  (olenemata põhjustest) , tuleb tellijal  teavitada eelnevalt Moduator Web-tellimiskeskust/kontorit ja Moduator saadab tellijale Kauba tagastus lehe, mis tuleb täita tellija poolt!  

Lisanud tagastatavale kaubale (või saates selle taasesitataval viisil) korrektselt täidetud Moduator poolt tagastamiseks saadetava  kauba tagastuslehe (Moduator kauba tagastus vorm, lisa 1),  mis annab aluse kauba eest makstud raha tagastamiseks pärast kauba kontrolli Moduator kontoris.  Juhul, kui ostja ei teata kaubal esinevatest puudustest  14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, on müüjal õigus lepingujärgsest  taganemisavaldust mitte rahuldada.


Kauba tagastuse kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et kaup ei vasta tellitule (vale kaup pakis või defektne).


Müügilepingust taganemisel on müüjal õigus tasaarveldada tagastatavast ostusummast kuni € käsitluskulude katteks, kui tegemist ei ole tellitud kauba kvaliteedi puudustega ja/või  on tegemist suuremõõdulise või  erikohtlemist või eripakkimist  vajava kaubaga.

Tagastamisel  peab kasutama sama tarneviisi, kuidas pakk algselt saadi  (oma tagastamiskuludega) või tooma Moduator kontor/lattu tellija volitatud isiku poolt .


Pärast kauba vastuvõtmist peab ostja/kasutaja arvestama, et Moduator ja/või  kauba tootja ei  saa vastutada  kaubale tekkinud puuduste  (tööhälvete)  eest,  mis on põhjustatud pärast kauba üleandmist järgnevatel põhjustel :

1) toote paigaldamisel (valesti, väljaõppeta  paigaldus spetsialisti poolt või mittesertifitseeritud töökojas)

2) toote mittesihipärase kasutamise, mittekorrapärase kasutamise või  keskonnamõjude tõttu

3) kasutamisest tingitud füüsilise kulumise tõttu

4) ekspluatatsiooni vigade tõttu  või ülekoormuste tõttu

5) kauba kasutamisel tellijast erinevate kolmandate isikute poolt(Nt. seadmete rendil või ühiskasutusel)

6) puudusedja kahjustused on tekkinud seetõttu, et koos kaubaga on kasutatud tarvikuid, mida tootja ei ole selleks ette näinud

7) kahjustused on tekkinud seetõttu, et kaupa ei ole kasutatud juhendi järgi, kauba hoiu- ja veotingimusi ei ole järgitud või kaup on paigaldatud muul viisil, kui näeb ette kasutusjuhend

Kauba olek kauba tagastamisel ja selle tagasivõtmise aksepteerimine.
Kaupa võib mõõta  ja sellega  tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid selle käigus tuleb tagada kauba  ja selle pakendi minimaalne mõjutatus ( kaubandusliku välimuse säilitamine).

NB! 14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mida on kasutatud Tellija-firmas  või  isiklikke vajadusi arvestades.  Mõõtmine ja kaubaga tutvumine kauba olemuses ja omadustes  tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks  ja ekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Nt Kaupa või selle detaili ei tohi paigaldada masinasse või seadmesse , rihma või laagrit  ei tohi paigaldada muruniidukile -  muruniidukiga ei tohi niita muru,  kaubale ei tohi kanda määret, kaupa ei tohi töödelda ega kinnitada rakistesse, tööriistadega mõjutada,   jne. Tagastatud toode peab olema Moduator-i  poolt saadetud  rebimisjälgedeta originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu tellijale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub tellijani pakendis osadeks võetuna peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel tellijale. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled, plastikkaitsed), mis takistavad  kaubaga tutvumist  ja  kauba mõõtmist , võivad  kauba tagastamisel olla eemaldatud, kuid peavad olema tagastatava kaubaga kaasas  (puhtalt) ja samas komplektsuses saadetuga.

Kauba või selle pakendi ohutuks transpordiks  ja/või säilitamiseks mõeldud osad peavad olema komplekteeritud koos kaubaga ja  pakendiga, et kaup ei saaks kannatada tagastamisel ja kaup oleks edasimüügiks kõlbulik (kaubandusliku välimusega tagastatud)..

Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kaubaga  toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse (Nt. Tööriista jäljed kaubal) või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Moduatoril õigus ühepoolselt arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast maha kauba väärtus  - kuni 100 % kauba väärtusest (müügiks mittekõlbulikkuse tõttu)  .

Kauba määrdumine võib olla põhjus kauba väärtuse 100 % -seks languseks , sest seda ei ole võimalik järgmisele kliendile pakkuda (kauba kaubandusliku välimuse tõttu).

Ostjal on kohustus teatada koheselt kaubal  avastatud vigastustest  (mis võivad  olla põhjustatud  tootja  poolt ja oletatavalt olid olemas kauba vastuvõtmisel – nähtamatud defektid)   ja  peatada töö puudust omava kaubaga (detailiga). Edasine kauba käitlus toimub Moduatori poolt kinitatud  puuduste garantiilise käitlemise eeskirjadele ning tootja-tehaste tingimustele.

Moduator ei vastuta kauba tootjatehase või transpordifirma poolt kaubale tekitatud vigastustega kaasnevate kulude eest, kui kaupa on asutud  kasutama ja/või  vigastused ilmnevad ekspluatatsiooni käigus.

 

Vale kauba saatmise või vale komplekteerimise vahetus või tagastus.

Kauba valesti komplekteerimisel ja saatmisel  on vahetuskauba postiteenus  tellijale tasuta, kui tagastamine toimub samas hinnaklassis oleva transpordi/kulleriga, millega kaup Moduatorist saadeti.

Vale kauba saatmine peab olema taasesitatavas vormis tuvastatav. Kliendi poolt kaubainfost ja tootja markeeringutest, tähistussüsteemist  mitte arusaamine (huupi tellimine, kauba kohta lisaandmete uurimiseta või lisapäringute teostamiseta)  ei  ole aktsepteeritav kauba  tasuta vahetamiseks või  kauba maksumuse tagastamiseks. Eelnimetatud juhul teostab Moduator-i volitatud isik või komisjon taasesitatavate tellimisinfode uurimise ja otsustab juhupõhiselt,  kas kaup kuulub vahetamisele või tagasivõtmisele ilma kompensatsioonita ( teostatud saatekulude, laokulude ja kontorikulude eest).

Moduator hindab vahetuse/tagastuse võimalust ja ei saa seda aksepteerida, kui kaubal on tagastamisel puudused või kahjustused, millest  tellija oleks pidanud informerima  kauba vastuvõtmisele järgnevalt või mis on tekkinud ilmselgelt pärast kauba vastuvõtmist (vaata eelnevat alajaotust: kauba vastuvõtmine).  

Tähelepanu tagasi saatmisel: 

Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud meie lattu. Veenduge, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada, on välistatud!

RAHA tagastus :

Moduator  tagastab tellija poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust korrektselt täidetud  taganemise teate  ja tagastatava kauba  jõudmisest Moduator klienditeenindusse/lattu.

 Moduatorist posti- või logistikafirmale kvaliteetsena väljastatud tootele  pakiveofirma või  loodusjõudude poolt tekitatud kahjusid Moduator ei korva (kui ei ole tegemist kullerfirma poolt fikseeritud  Moduatori poolse  vale  ja/või mittekohase pakendamisega).

 

Vaidlused

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt Tartu Maakohtus .